2012. december 16., vasárnap

NASA's Johnson-style:-)




Lám-lám, ezt is megértük. Nem hittem volna, hogy ilyen is lesz. A "legnagyobb videómegosztón" 2012. december 14-én megjelent egy videó, mely elnyerte a tetszésem. de mi is ez? 


Valamikor idén robbant be a zeneiparba PSY dél-koreai rapper, akinek "Gangnam-style" című száma és klippje nézettségi rekordokat ért el - de gondolom, ezt már mindannyian tudjátok. Arról nem is beszélve, hogy számtalan önjelölt amatőr készített paródiákat/remixeket a számhoz, több-kevesebb sikerrel. Őszintén szólva, volt közöttük egy-két olyan is, melyeket elég volt egyszer végighallgatni, vagy már a címéből ítélve is annyira erőltetett volt, hogy rá sem kattintottam. Azt hittem, nincs tovább, ebből már nem lehet semmi jót kihozni, amikor jött egy megosztás Facebook-on. A NASA és a Gangnam-style. Na, erre kíváncsi vagyok - gondoltam. És mit mondjak? Kellemesen csalódtam. A képi világ, valamint a szöveg és a megszokott hangzás annyira összepasszoltak, hogy többször is megnéztem. A klippet az űrhivatal Johnson Űrközpontjának (Johnson Space Center, Houston) diákjai készítették, nem kevés humorral megfűszerezve. A videó készítésében részt vett három űrhajós - Mike Massimino, Clay Anderson, és a gyönyörű Tracy Caldwell Dyson - is (utóbbi nem mellesleg a blogcsoport "arca", "címlaplánya" is, hiszen ő látható a fenti képen, amint az ISS Cupola moduljából nézi bolygónkat). A klippben PSY helyett egy koreai diák rappel. A videóban szereplő látvány dinamizmust sugall, vidám és laza stílusban mutatja be a JSC, és úgy általában a NASA világát. Csodálkoznék is rajta, ha nem javítana valamelyest az űrhivatal népszerűségén. Na de nem is fecsegek tovább, nézzétek meg inkább a videót, melyet innen is elérhettek! Nekem nagyon bejött, ajánlom mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése